Integracja z systemami ERP

Integracja z SAP

Aplikacja e-Sprawozdania finansowe zaczytują automatycznie dane z programu Consolia SF, który współpracuje praktycznie ze wszystkimi programami ERP/ SAP. Program Consolia SF jest już dostępny w formie Webowej, a w formie Desktop-owej będzie dostępny w najbliższym czasie.

  • Wersja Webowa (dostępna już dziś)
  • Wersja Desktopowa (w najbliższym czasie)

Program Consolia SF służy do kompleksowego przygotowania wraz z notami i częścią opisową sprawozdania jednostkowego lub sprawozdania skonsolidowanego.

 

Cechy systemu Consolia SF:

  • automatyzacja prac na różnych etapach procesów sprawozdawczych
  • bieżąca weryfikacja spójności wprowadzonych danych
  • intuicyjne i konfigurowalne raportowanie
  • pełna autoryzacja użytkowników i historia zmian
  • monitorowanie postępu prac (graficzne i procentowe)
  • sprawdzone, predefiniowane algorytmy agregacji danych
  • dowolne systemy rachunkowości, wg. Ustawy o rachunkowości lub MSR/MSSF
  • wielojęzyczność
  • bezpiecznie przechowywanie i cykliczne archiwizowanie baz danych

Program umożliwia edycję, weryfikacje, zarządzania treścią i wersjami sprawozdań finansowych. Program umożliwia import danych z programów ERP, w tym SAP.

Program Consolia SF oprócz przygotowania kompletnych jednostkowych lub skonsolidowanych sprawozdań finansowych umożliwia przeprowadzenie testów spójności w kilku obszarach:

 

JSF

  • poszczególnych jednostkowych sprawozdań finansowych (zgodność danych z not z wartościami z głównych elementów sprawozdania)
  • poprawność danych JSF zgodnie z wymaganiami MF w zakresie plików sprawozdawczych XML

SSF

  • wyłączeń konsolidacyjnych (spójność transakcji w grupie kapitałowej w danym okresie)
  • skonsolidowanego sprawozdania finansowego (zgodność danych z not z wartościami z głównych elementów sprawozdania)
  • poprawność danych SSF zgodnie z wymaganiami MF w zakresie plików sprawozdawczych XML

Integracja z programami ERP, integracja z SAP, w tym m. in. :

  • dla przedsiębiorstw
  • dla grup kapitałowych
  • dla banków
  • dla SKOK
  • dla domów maklerskich
  • dla zakładów ubezpieczeń i reasekuracji

Organizacja procesu

i

Dane wejściowe ze spółki

  • Systemy ERP
  • Zestawienie Obrotów i Sald
  • Arkusze kalkulacyjne
  • Inne dokumenty

Analiza i synteza

  • Tabele wynikowe
  • Testy poprawności
  • Kalkulacje

Moduł raportowy

  • grafika
  • noty
  • wskaźniki
  • liczby
  • tabele
  • zaokrąglenia
  • wersje językowe

Raporty

  • Sprawozdanie finansowe
  • Sprawozdanie Zarządu
  • Pozostałe raporty

e-Sprawozdania finansowe XML / JPK

i

Dane wejściowe ze spółki

  • Systemy ERP
  • Zestawienie Obrotów i Sald
  • Arkusze kalkulacyjne
  • Inne dokumenty

Analiza i synteza

  • Tabele wynikowe
  • Testy poprawności
  • Kalkulacje

Moduł raportowy

  • grafika
  • noty
  • wskaźniki
  • liczby
  • tabele
  • zaokrąglenia
  • wersje językowe

Raporty

  • Sprawozdanie finansowe
  • Sprawozdanie Zarządu
  • Pozostałe raporty

e-Sprawozdania finansowe
XML / JPK

Bezpieczeństwo systemu

  • Szyfrowany protokół SSL
  • Role i poziomy uprawnień użytkowników
  • Log zdarzeń
  • Autoryzacja danych
    • Kontrola dostępu do danych finansowych
    • Login, hasło, automatyczne wylogowanie
      • Konfiguracja siły hasła i wymuszanie jego zmiany
  • Archiwizacja
  • Możliwość instalacji Systemu na serwerze Klienta
  • Trójwarstwowa architektura
  • Dane osobowe
  • Mechanizm bezpieczeństwa wpisuje się w budowanie przez przedsiębiorstwa projektu systemu danych osobowych zgodnego z unijnym rozporządzeniem dotyczącym ochrony danych osobowych, zwanym powszechnie RODO (GDPR).
  • Kontakt

    }

    Godziny pracy

    Pracujemy w dni robocze od 8:00 do 16:00.

    Kontakt telefoniczny

    +48 519 733 958  Szanowni Państwo! Z powodu dużej popularności naszego oprogramowania znacznie wydłużył się okres oczekiwana na rozmowę z konsultantem. Dlatego sugerujemy aby pytania kierować przez formularz kontaktowy. Jeśli podadzą Państwo swój numer telefonu chętnie oddzwonimy. Ponadto przypominamy, że specjalnie dla Państwa wygody przygotowaliśmy wyczerpującą instrukcję >.

    Poznań - siedziba spółki

    Biuro Zarządu
    App Trend Spółka z o. o.
    ul. Poznańska 62 lok. 4, 60-853 Poznań

    e sprawozdania xml siedziba w Poznaniu

    Dane rejestrowe

    Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
    VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
    NR KRS 0000344621
    NIP 779-236-92-78
    REGON 301336052
    Kapitał zakładowy 100.000 zł całkowicie opłacony

    Bydgoszcz – Biuro II

    App Trend Sp. z o.o.
    ul. Sobieszewska 3/ B203-212
    85-713 Bydgoszcz

    siedziba w Bydgoszczy

    App Trend Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 62 lok. 4
    60-853 Poznań

    Zapraszamy do kontaktu z nami za pomocą formularza.

    Podaj poprawny numer telefonu, a oddzwonimy w najszybszym możliwym terminie.