Projektowanie i doradztwo przy tworzeniu Centrum Usług Wspólnych
Etapy procesu:
- Określenie zakładanego zakresu wdrożenia
Działy / procesy, które mają być objęte projektem (księgowość, kadry, płace, windykacja, inne?)
- Określenie podstawowych założeń biznesowych, np. w zakresie polityki rachunkowości, planu kont, systemu finansowo-księgowego, dostępu do danych)
- Projektowanie
Szczegółowy opis procesów – obecnych oraz docelowych, z uwzględnieniem standaryzacji i automatyzacji we wszystkich możliwych sytuacjach Opracowanie wzorców standardowych dokumentów obowiązujących po wdrożeniu oraz w trakcie przejmowania ksiąg.
- Decyzja w zakresie zmian procesowych, informatycznych oraz w zakresie wdrożenia nowych funkcjonalności (np. wprowadzenie / zmiany w elektronicznym obiegu dokumentów)
- Zaprojektowanie systemu zarządzania i budowa zespołu CUW
- Struktura organizacyjna, zakresy obowiązków i odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach pracy, szkolenia, wzór umowy o świadczenie usług, system zarządzania efektywnością po wdrożeniu
- Wdrożenie nowych funkcjonalności i narzędzi
- Opracowanie planu / harmonogramu przejmowania ksiąg
Korzyści:
Finansowe – optymalizacja kosztów wynikająca z:
- standaryzacji pracy – przejście na model procesowy
- automatyzacji, wdrożenia nowych narzędzi
- optymalizacja kosztów aktualizacji wiedzy – szkoleń , płatnych serwisów internetowych, prasy, literatury branżowej.
Pozostałe korzyści:
- Poprawa jakości sprawozdawczości finansowej i podatkowej
- Terminowość, zwiększenie szybkości realizacji operacji
- Łatwiejszy nadzór właścicielski
Kontakt
Godziny pracy
Pracujemy w dni robocze od 8:00 do 16:00.
Kontakt telefoniczny
+48 519 733 958 Szanowni Państwo! Z powodu dużej popularności naszego oprogramowania znacznie wydłużył się okres oczekiwana na rozmowę z konsultantem. Dlatego sugerujemy aby pytania kierować przez formularz kontaktowy. Jeśli podadzą Państwo swój numer telefonu chętnie oddzwonimy. Ponadto przypominamy, że specjalnie dla Państwa wygody przygotowaliśmy wyczerpującą instrukcję >.
Poznań - siedziba spółki
Biuro Zarządu
App Trend Spółka z o. o.
ul. Poznańska 62 lok. 4, 60-853 Poznań
Dane rejestrowe
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
NR KRS 0000344621
NIP 779-236-92-78
REGON 301336052
Kapitał zakładowy 100.000 zł całkowicie opłacony
Bydgoszcz – Biuro II
App Trend Sp. z o.o.
ul. Sobieszewska 3/ B203-212
85-713 Bydgoszcz
App Trend Sp. z o.o.
ul. Poznańska 62 lok. 4
60-853 Poznań
Zapraszamy do kontaktu z nami za pomocą formularza.
Podaj poprawny numer telefonu, a oddzwonimy w najszybszym możliwym terminie.