Projektowanie i doradztwo przy tworzeniu Centrum Usług Wspólnych

Etapy procesu:

  1. Określenie zakładanego zakresu wdrożenia

    Działy / procesy, które mają być objęte projektem (księgowość, kadry, płace, windykacja, inne?)

  2. Określenie podstawowych założeń biznesowych, np. w zakresie polityki rachunkowości, planu kont, systemu finansowo-księgowego, dostępu do danych)
  3. Projektowanie

    Szczegółowy opis procesów – obecnych oraz docelowych, z uwzględnieniem standaryzacji i automatyzacji we wszystkich możliwych sytuacjach Opracowanie wzorców standardowych dokumentów obowiązujących po wdrożeniu oraz w trakcie przejmowania ksiąg.

  4. Decyzja w zakresie zmian procesowych,  informatycznych oraz w zakresie wdrożenia nowych funkcjonalności (np. wprowadzenie / zmiany w elektronicznym obiegu dokumentów)
  5. Zaprojektowanie systemu zarządzania i budowa zespołu CUW
  6. Struktura organizacyjna, zakresy obowiązków i odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach pracy, szkolenia, wzór umowy o świadczenie usług, system zarządzania efektywnością po wdrożeniu
  7. Wdrożenie nowych funkcjonalności i narzędzi
  8. Opracowanie planu / harmonogramu przejmowania ksiąg

 

Korzyści:

Finansowe – optymalizacja kosztów wynikająca z:

  • standaryzacji pracy –  przejście na model procesowy
  • automatyzacji, wdrożenia nowych narzędzi
  • optymalizacja kosztów aktualizacji wiedzy – szkoleń , płatnych serwisów internetowych, prasy, literatury branżowej.

Pozostałe korzyści:

  • Poprawa jakości sprawozdawczości finansowej i podatkowej
  • Terminowość, zwiększenie szybkości realizacji operacji
  • Łatwiejszy nadzór właścicielski

Kontakt

}

Godziny pracy

Pracujemy w dni robocze od 8:00 do 16:00.

Kontakt telefoniczny

+48 519 733 958  Szanowni Państwo! Z powodu dużej popularności naszego oprogramowania znacznie wydłużył się okres oczekiwana na rozmowę z konsultantem. Dlatego sugerujemy aby pytania kierować przez formularz kontaktowy. Jeśli podadzą Państwo swój numer telefonu chętnie oddzwonimy. Ponadto przypominamy, że specjalnie dla Państwa wygody przygotowaliśmy wyczerpującą instrukcję >.

Poznań - siedziba spółki

Biuro Zarządu
App Trend Spółka z o. o.
ul. Poznańska 62 lok. 4, 60-853 Poznań

e sprawozdania xml siedziba w Poznaniu

Dane rejestrowe

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
NR KRS 0000344621
NIP 779-236-92-78
REGON 301336052
Kapitał zakładowy 100.000 zł całkowicie opłacony

Bydgoszcz – Biuro II

App Trend Sp. z o.o.
ul. Sobieszewska 3/ B203-212
85-713 Bydgoszcz

siedziba w Bydgoszczy

App Trend Sp. z o.o.
ul. Poznańska 62 lok. 4
60-853 Poznań

Zapraszamy do kontaktu z nami za pomocą formularza.

Podaj poprawny numer telefonu, a oddzwonimy w najszybszym możliwym terminie.